Mailmelding (geluid) tijdens telefoongesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik voorkomen dat ik een mailmelding te horen krijg tijdens een telefoongesprek. Alvast bedankt voor een reactie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mailmelding (geluid) tijdens telefoongesprek
Hoe kan ik voorkomen dat ik een mailmelding te horen krijg tijdens een telefoongesprek.
Alvast bedankt voor een reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je toestel in vliegtuigmodus zetten...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Niet aan gedacht
|
|
||||
|
||||
Geluid en trillen uitzetten. Anders kan het niet.
|
|
|||
|
|||
Zou eigenlijk moeten worden aangepast of ben ik de enige die er zo over denkt? Vanmiddag werd ik gebeld terwijl ik aan het chatten was via de facebook-messenger app en die bleef maar trillen en geluid maken terwijl ik aan de telefoon was.. :s
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal mee eens. Het stoort enorm in een telefoongesprek. |
|
|||
|
|||
Daar ben ik het ook mee eens! En soms als je zit te wachten op iemand (heeft even zijn mobiel neer gelegd) en ik zit nog aan de lijn en dan ineens PING! dan is het eigenlijk best wel hard..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen mailmelding in beginscherm | VDSKrimpen | iPhone algemeen | 0 | 13-11-11 22:21 |
geluid tijdens bellen | keviiin | iPhone algemeen | 1 | 21-09-11 18:13 |
valt weg tijdens telefoongesprek | pkeuter | iPhone algemeen | 3 | 09-01-10 00:38 |
Agenda nakijken tijdens telefoongesprek | maltje | iPhone algemeen | 2 | 06-05-09 19:53 |
muziek tijdens telefoongesprek | msmeehui | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 29-04-09 23:02 |
|
|