iPhone 4 gaat op recovery mode bij opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mij zojuist gelukt om mijn iPhone 4 van ios 5.1 naar ios 5.0.1 te downgraden, echter schiet de iPhone bij het opstarten elke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 gaat op recovery mode bij opstarten
Het is mij zojuist gelukt om mijn iPhone 4 van ios 5.1 naar ios 5.0.1 te downgraden, echter schiet de iPhone bij het opstarten elke keer in recovery mode. Dit is alleen op te lossen met Just Boot via redsn0w, dit terwijl de iPhone niet eens gejailbreakt is. Wie o wie weet wat ik moet doen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opnieuw herstellen met iTunes naar iOS5.0.1, zorg wel dat TinyUmbrella draait.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Bij het opstarten iPhone in recovery mode gevonden | Guest-20180925190238 | iTunes | 1 | 23-01-11 12:38 |
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode | ridouan | Jailbreak | 3 | 08-09-10 10:40 |
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) | mohf | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 00:40 |
In recovery mode na opstarten?! | VLB | iPhone algemeen | 4 | 15-05-08 12:49 |
In recovery mode na opstarten?! | VLB | Archief | 1 | 15-05-08 02:32 |
|
|