iPhone 4s in combinatie met VW RNS 315 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) tja, een andere BT module aanschaffen voor een x aantal honderden Euro's vind ik nogal wat. hopelijk brengt IOS 7 de oplossing ... zoniet, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
tja, een andere BT module aanschaffen voor een x aantal honderden Euro's vind ik nogal wat. hopelijk brengt IOS 7 de oplossing ... zoniet, dan is dit mijn eerste en gelijk mijn laatste iPhone
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
... al weer een oud bericht, maar ook ik worstel er (weer) mee.
Voor de Iphone 3GS en 4 was er een oplossing voor gejailbreakte iphones door RSAPServer in Cydia te downloaden. Voor de 4S werkt dit helaas niet heb ik gemerkt :-( Sterker nog, ik heb nu al weer een vastgelopen 4S die ik aan het herstellen ben (lukt ook al niet al te lekker).... Wet van Murphy hiero..... :-( |
|
|||
|
|||
Bij mij is de update er niet gekomen daar ik de 5 kreeg en daar waren geen probs mee. IOS7 zou het ook voor velen opgelost hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s in combinatie met ben simkaart | Ericjws | iPhone algemeen | 0 | 29-10-11 15:36 |
E-mail Iphone in combinatie met Outlook | frankschreurs | iPhone algemeen | 2 | 11-06-11 13:26 |
Alpine KCE-400BT in combinatie met iPhone 4 | McMeller | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-05-11 19:09 |
Audi RNS-E en Iphone 2G | lemme201 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 15-07-09 12:15 |
instellen Iphone in combinatie met zonnet | rkbreda | iPhone algemeen | 0 | 21-03-09 01:46 |
|
|