iphone geblokkeerd en sluit niet aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3G, en ik ben de toegangscode vergeten. als ik hem wil ontgrendelen staat er dat de iphone geblokkeerd is. als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone geblokkeerd en sluit niet aan
ik heb een iphone 3G,
en ik ben de toegangscode vergeten. als ik hem wil ontgrendelen staat er dat de iphone geblokkeerd is. als ik hem dan probeer aan te sluiten staat er dit: itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iphone omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U dient uw toegangscode in te voeren op de iphone voordat deze met itunes kan worden gebruikt. weet iemand van jullie hoe ik dit moet oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
terug geven aan de eigenaar
|
|
|||
|
|||
technisch gezien ben ik nu de eigenaar.
mijn oom had hem, heeft nu een nieuwe (4s) en wilde deze aan mij geven, maar mijn neefje van 6 wilde er een spelletje op spelen, en ging net zolang de code proberen totdat er stond dat ie geblokkeerd was |
|
||||
|
||||
Oompie ff bellen...
Mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
jaa, al geprobeerd. maar hij weet t ook niet. want de iphone is nu al geblokkeerd. iik kan geen nieuwe code proberen. en ik moet een code invoeren om hem aan te sluiten?
raar |
|
||||
|
||||
DFU mode zetten en herstellen lukt altijd .
en herstellen als nieuwe telefoon |
|
|||
|
|||
en hoe zet ik hem in dfu mode?
want als ik home + sleep ong. tien seconde indruk, wordt het zwart, en als ik dan de home button in blijf drukken, gebeurd er niks kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
Aansluiten op pc en dan home+sleep in drukken
|
|
||||
|
||||
Wat betekent DFU eigenlijk? En wat gebeurt er dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
staat in dit tropic niet wat meer met de blokkade?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-gestolen.html |
|
||||
|
||||
[QUOTE=tiger1333;780052]Vraag maar raak..
[QUOTE] In DFU kun je als het ware achter de beveiliging van de iPhone komen dus? Elke telefoon is daarmee te 'kraken'? Dus als je een telefoon vindt (of ..., maar dat doen we hier niet), kun je die weer helemaal leeggooien en er 'jouw' telefoon van maken? Dan zou Find my Phone ook geen nut meer hebben. En ben benieuwd waar de letters DFU voor staan... Default Factory Unlock? Of zoiets??? |
|
|||
|
|||
[QUOTE=jpwg001;780071][QUOTE=tiger1333;780052]Vraag maar raak..
Citaat:
Conclusie, zonder jailbreak ben je ****** DFU staat voor Device Firmware Update |
|
||||
|
||||
[QUOTE=tiger1333;780083][QUOTE=jpwg001;780071]
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=tiger1333;780083][QUOTE=jpwg001;780071]Weet je toevallig ook hoe die app heet?
|
Labels |
probleem toegang |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS hangt bij "sluit aan op iTunes" | vlees91 | iTunes | 0 | 10-10-10 21:34 |
3gs met 23% batt. sluit zelf af en gaat niet aan | coelho | iPhone algemeen | 3 | 21-08-09 23:21 |
behuizing sluit niet perfect aan | martijnzelihsen | Archief | 1 | 16-09-08 00:47 |
|
|