Gebruik werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn gebruik werk niet als ik naar instellingen> algemeen > gebruik. Ga dan staat er bij gebruik -- en bij standby --, ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruik werkt niet
Hallo,
Mijn gebruik werk niet als ik naar instellingen> algemeen > gebruik. Ga dan staat er bij gebruik -- en bij standby --, ik heb wel geprobeerd tot 100% te laten maar helaas geen resultaat. Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet je batterij volledig opladen;
Daarna GEEN respring doen van je springboard (Iets installeren met Cydia of klooien met SBSettings oid) Dan zou het gebruik weergegeven moeten worden. Nadat je een respring doet, wordt het gebruik niet goed meer weergegeven; |
|
|||
|
|||
Ok, zal ik proberen
Update: Helaas zonder resultaat. Laatst gewijzigd door King1987; 08-07-09 om 19:46. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Bij mij is ook niets zichtbaar?
Edit: Na volledig opladen wel, maar na een respring of reboot zie je inderdaad alleen streepjes. Laatst gewijzigd door Boekel; 19-03-12 om 17:39. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email werkt niet meer na gebruik face time | supersam | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 21:16 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Geluid werkt niet meer... (als ik het oortje gebruik wel) | Danielle Schouten | Archief | 1 | 08-02-09 21:11 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|