Tomtom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heb een vraag. Betreft TomTom west Europa. Als ik deze koop kan dan een tweede persoon daar ook gebruik van maken Want wij zouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom
Hallo heb een vraag. Betreft TomTom west Europa.
Als ik deze koop kan dan een tweede persoon daar ook gebruik van maken Want wij zouden deze willen kopen met twee personen Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Delen kan...maar dan moeten beide iDevices dezelfde Apple ID gebruiken (kan maximaal met 5 devices)... Je deelt dan alles... |
|
|||
|
|||
Is voor twee iphones.
|
|
||||
|
||||
Dan moet je je gegevens ff aanpassen...
Voor de rest blijft alles hetzelfde... Denk eraan dat beide toestellen op een andere pc/mac in iTunes ook dezelfde account moeten gebruiken... En dat kan problemen geven met syncen... Trouwens...je deelt dan ook het paswoord voor die account... En of het een goed idee is om dit te doen...ik zou het in ieder geval nooit doen... |
|
|||
|
|||
man en vrouw misschien?
|
|
||||
|
||||
Kan best. Als je het op de ID van een vriend doet, moet je even bij hem zijn vor elke update. Mijn vrouw haar iPhone loopt ook op twee ID's. Haar eigen en de mijne. Is geen enkel probleem.
|
|
|||
|
|||
Gewoon hetzelfde account gebruiken/invullen en je kan deze op beide iphones zetten, ik meende dat tot 10 iphones gaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
|
|