account veranderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn account en email adres veranderd in Itunes. Zo ook in de instellingen van mijn Iphone 4. Bij het checken van mijn veranderde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
account veranderd
Ik heb mijn account en email adres veranderd in Itunes. Zo ook in de instellingen van mijn Iphone 4.
Bij het checken van mijn veranderde account kloppen al mijn gegevens. Maar als ik een update wil in de App store in mijn Iphone laat hij toch weer mijn oude email adres zien. Wie kan me helpen dit probleem op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb idd hetzelfde probleem, alleen kent hij mijn wachtwoord ook niet meer. En als ik dit wil opvragen stuurt hij dit naar het oude adres waar deze niet aankomt. HELP! Wat nu???
|
|
||||
|
||||
Je hebt die apps aangekocht met je oude account, dus updaten zal ook alleen maar gaan met je oude account.
|
|
||||
|
||||
en met gevolg dat je je apps opnieuw zal moeten kopen met je nieuwe acc
|
|
||||
|
||||
Nee, ze staan inmers al op je telefoon. Alleen kun e ze niet op je nieuwe iTune krijgen. En updaten zal niet meer gaan. Alle gratis apps zou ik terug downloaden met je nieuwe ID. Geen probleem zover. Alle betaalde kun je probleemloos laten staan, alleen updaten zal niet meer kunnen.
|
|
|||
|
|||
Dat is dan wel balen. Helemaal geen oplossing voor??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
Provider veranderd? | benjaminnolan | iPhone algemeen | 12 | 09-04-09 15:23 |
|
|