Provider veranderd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een abonement bij T-Mobile met een iPhone 2G en ik ben net een week naar Spanje geweest maar nu ik terug ben kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Provider veranderd?
Ik heb een abonement bij T-Mobile met een iPhone 2G en ik ben net een week naar Spanje geweest maar nu ik terug ben kan ik alleen nog maar met Orange verbinden. Ik weet niet waardoor dit komt, iemand ervaring? En moet ik extra geld betalen omdat ik via een ander netwerk bel? Thanks!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd om handmatig van netwerk te wisselen? Ook even je iphone uit-en aanzetten misschien?
|
|
||||
|
||||
Ik weet alleen dat Orange de Franse T-Mobile is... Verder weet ik het niet sorry, anders moet je contact opnemen met T-mobile.
|
|
|||
|
|||
ik hb handmatig geprobeerd handmatig met Tmobile te verbinden maar dan geeft die wel een vinkje van verbonden, maar het blijft orange, ik heb hem ook uitgezet etc ik heb hem nog niet gerestored maar dat gebruik ik meer als laatste optie
|
|
||||
|
||||
Herstel je netwerkinstellingen eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Even een echte reboot doen wellicht dmv de aan/uit knop en de homeknop?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik meen elders op het forum soortgelijke 'problemen' te hebben gezien van mensen die in het grensgebied van België en Nederland wonen/werken, kan het zo even niet terug vinden.
Wat mogelijk zou kunnen helpen is je sim even in een andere gsm doen en daar handmatig een ander netwerk kiezen. Daarna weer in de iPhone, ik vermoed dat ie dan weer het goede netwerk aangeeft. |
|
||||
|
||||
Het kan ook gewoon een foutje zijn, dat hij in plaats van T-Mobile, Orange laat zien als netwerk... Want in Nederland heb je helemaal geen Orange...
Hoelang ben je al terug uit Spanje, misschien kost het gewoon even tijd, dat hij van Orange weer naar T-Mobile omschakeld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon nog een paar daagje afwachten en anders contact opnemen met T-Mobile...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan zomaar zijn dat je er extra voor moet betalen al je belt. Haal je sim er uit en doe hem er weer in. Misschien moet je er een keer een andere sim in doen en dan je oude er weer in doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lettertype is veranderd | dasma | iPhone algemeen | 10 | 05-01-09 10:44 |
Windows: iTunes veranderd de speelduur | TheStijg | iTunes | 3 | 09-12-08 14:10 |
Veranderd bootloader na herstellen! | -kriis | Archief | 5 | 01-02-08 17:32 |
|
|