Foutmelding: IPhone gebruikt te veel stroom?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Mijn Iphone laadt alleen nog maar op via een adapter (zo'n ding voor in de auto). Als ik 'm op 220 zet, laadt ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding: IPhone gebruikt te veel stroom?!
Hi,
Mijn Iphone laadt alleen nog maar op via een adapter (zo'n ding voor in de auto). Als ik 'm op 220 zet, laadt ie niet op. Als ik 'm aan mn mac hang, krijg ik de foutmelding: 'zojuist aangesloten apparaat gebruikt te veel stroom. De gebruikte usb-poort wordt uitgeschakeld.' Superirritant omdat ik mn iPhone nu niet meer kan syncen met iTunes. Ik wil m in de recovery mode zetten maar dat lukt ook niet, omdat de mac 'm niet pakt --- het ding/de batterij? te veel energie verbruikt op eens. Heb alle fora afgezocht naar een gelijk probleem, niks gevonden. Om te beginnen: is er een mogelijkheid om de iPhone in de recovery mode te zetten zonder 'm aan een computer/iTunes te moeten hangen? Thanks! YP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hang je je iPhone rechtstreeks aan je Mac of zit er een usb-hub tussen?
|
|
|||
|
|||
Hi, ik kan 'm direct aan de mac hangen of via de dock van de iPhone, het maakt niets uit. Een usb-dock (je bedoelt zo'n ding waar je meerdere apparaten aan kan hangen?) heb ik niet...
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat door een defect aan je iPhone (of soms ook vuile connector) de iPhone door bijv een kortsluiting inderdaad erg veel stroom verbruikt. Dit hoeft niet zo te zijn, maar pas dus wel op wat je met je iPhone doet voordat er echt iets kapot is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruikt de iPhone oplader stroom als je iPhone er niet aan hangt? | Guest-20201028093429 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-04-10 19:47 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
SB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom | nol | iPhone algemeen | 0 | 09-05-09 11:38 |
Gebruikt GPRS aan meer stroom? | Destiny | iPhone algemeen | 3 | 06-07-08 13:37 |
|
|