//

SB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom

SB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone (1G v2.2) is plotseling “overleden”. De batterij wilt niet meer opladen via stopcontact, PC of MacBook (geen USB-hub tussen) in combinatie met verschillende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-09, 10:38
nol nol is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard SB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom

Mijn iPhone (1G v2.2) is plotseling “overleden”. De batterij wilt niet meer opladen via stopcontact, PC of MacBook (geen USB-hub tussen) in combinatie met verschillende kabels. Sluit ik hem aan op bijvoorbeeld een MacBook dan krijg ik de tekst te zien: “Een USB-apparaat verbruikt momenteel te veel stroom” (zie afbeelding).

Nu had ik het forum al even doorgespit naar oplossingen maar het was lastig om iemand te vinden met hetzelfde probleem. Nu mijn vraag: heeft er iemand hetzelfde probleem of kent iemand dit probleem en wat zijn dan de stappen om de batterij weer levend te krijgen?

Als de batterij vervangen dient te worden door een bedrijf zou ik graag willen weten wat de ervaringen zijn van dat bedrijf.

Alvast heeeeel erg bedankt!!!

Nol
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding 1.png‎ (30,3 KB, 13x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
push vs fetch: wat verbruikt het meeste? mrgoolie iPhone algemeen 21 05-09-14 22:03
iPhone 4 batterij probleem: 48% verbruikt in vliegtuigmodus BfromB iPhone algemeen 8 12-09-10 12:15
Heel veel apps, veel starten niet meer op trevisnl Archief 4 22-05-09 20:39
Foutmelding: IPhone gebruikt te veel stroom?! yourphone iPhone algemeen 4 09-04-09 16:54
Bij het smsen zie ik niet hoeveel letters ik verbruikt heb.. orli Archief 3 23-04-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:24.