Gegevens overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een vraagje betreft mijn iPhone 1gen 8 gb. Deze iPhone heb ik gejailbraked. Nou heeft mijn moeder een iPhone 3g 16gb en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens overzetten
Hi,
Ik heb een vraagje betreft mijn iPhone 1gen 8 gb. Deze iPhone heb ik gejailbraked. Nou heeft mijn moeder een iPhone 3g 16gb en we willen ruilen van telefoon. Is het mogelijk om contact, ect gegevens over te zetten ? al vast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als beide iPhones gesynchroniseerd zijn met bijv. Outlook zijn de contacten, afspraken, enz. geen probleem denk ik.
Anders is denk ik de snelste manier om ook je toekomstige iPhone te jailbreaken en dan via SSH de betreffende bestanden over te zetten. Een derde mogelijkheid, fraai maar bewerkelijk, is Mover.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simpel gegevens overzetten | Hornet | iTunes | 0 | 23-10-10 19:57 |
overzetten van gegevens | usly | iTunes | 0 | 22-10-10 18:11 |
Overzetten gegevens 2G --> 3GS | wvy | iTunes | 17 | 03-08-10 18:38 |
gegevens overzetten | Charlize | iTunes | 0 | 10-06-10 23:33 |
iPhone: Gegevens overzetten NA jailbreak | gowiththeflow | Jailbreak | 4 | 02-03-09 20:27 |
|
|