mobistar garantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik heb vandaag mijn iphone 4 binnengebracht bij mobistar omdat ik tijdens het bellen niet verstaan word door mijn gesprekspartner Nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobistar garantie
hallo iedereen,
ik heb vandaag mijn iphone 4 binnengebracht bij mobistar omdat ik tijdens het bellen niet verstaan word door mijn gesprekspartner Nu wil ik graag eens horen wat jullie ervaringen met mobistar zijn.. krijg ik mischien een nieuw of een refurbished toestel of doen ze dit niet meer bij iphone 4? als hij gewoon gerepareerd word hoe lang zal het dan (ongeveer) duren voor ik mijn toestel mag gaan ophalen? iemand met ervaring met de reparatiedienst van mobistar? groeten, vic Laatst gewijzigd door maurader; 17-03-12 om 19:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ge hebt de iPhone4 toch niet in gejailbreakte toestand binnengebracht..?!
|
|
|||
|
|||
nee tuurlijk niet.. eerst hersteld via itunes natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Dacht ik al...
Je toestel zal waarschijnlijk naar een erkend Apple service centrum gaan... Wordt daar hersteld indien mogelijk/economisch verantwoord... Anders wordt het een refurbished toestel... Reken maar op minstens 3 weken... |
|
|||
|
|||
ik ben mijn zwarte versie al vier weken kwijt bij the phone house (een soms haperende home knop)..gaat nu week vijf in... ook niet normaal maar soit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 maart 2012 om 18:14 ---------- 5 weken? Zou toch maar eens bellen om na te vragen als ik jou was |
|
|||
|
|||
heb ik al gedaan maar ze zeiden mij dat ie bij apple was (is)
|
|
|||
|
|||
Via mobistar duurt het normaal max 2 weken. Het is zo goed als altijd een refurb toestel. Nu dat dynafix failliet is zou het wel eens langer kunnen duren..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie iphone mobistar | mrgoolie | Orange | 8 | 15-05-13 14:11 |
garantie Iphone: Koop geen iphone bij Mobistar!! | helaba77 | Orange | 12 | 09-10-10 23:49 |
|
|