zomaar viel mijn iphone uit ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond, Sinds 1 maart heb ik dus een nieuwe Iphone 4s white 16gb versie gekocht bij t-mobile. Nou, ik keek op mijn telefoon en zag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zomaar viel mijn iphone uit ?
Goeieavond,
Sinds 1 maart heb ik dus een nieuwe Iphone 4s white 16gb versie gekocht bij t-mobile. Nou, ik keek op mijn telefoon en zag dat ik nog 9% batterij had dus pakte ik van boven mn kamer mn oplader en kwam naar beneden. Toen was mn scherm alweer zwart natuurlijk ( omdat niemand er aan zat en mn mobiel lag beneden ) en drukte ik op homeknop om te kijken hoeveel batterij die had en hij was uit. Hij gaat ook niet meer aan als ik hem aan de lader doe, ook niet via de pc.. Wat kan er aan de hand zijn ? Btw, toen ik hem nieuw had tijdens het opladen, werd hij wel eens warm... maar dat kwam wrsch omdat ik apps niet uit had gezet.. later had ik het niet meer of iig veel minder. Iemand enig oplossing ? Ps. heb geen verzekering ... BvD, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hang de iPhone aan de lader en doe een harde reset...
Het vraagteken leidt je naar 'hoe'... In jouw geval...beide knoppen ingedrukt houden tot het Apple teken verschijnt... |
|
|||
|
|||
dankjewel, haha wat een opluchting zeg. ! hij is aangegaan.
hardstikke bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 viel uit | Lolita | iPhone algemeen | 10 | 04-11-11 23:54 |
Mijn iPhone viel uit en start niet meer op | c1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-10-11 08:31 |
zijkanten van mijn iphone zomaar open?!?!? | sulaimany | iPhone algemeen | 18 | 21-01-10 22:37 |
Iphone 3gs 32 g zwart viel ineens uit | spongebart | iPhone algemeen | 1 | 11-08-09 14:47 |
Iphone valt zomaar uit ? | marcl | Archief | 1 | 04-04-08 10:17 |
|
|