Apple service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een week of 4 geleden een 4S online gekocht bij Apple store. Van begin af aan zeer slechte ontvangst met Wifi en bluetooth. Omdat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple service
Een week of 4 geleden een 4S online gekocht bij Apple store. Van begin af aan zeer slechte ontvangst met Wi-Fi en bluetooth. Omdat ik toch "op bedevaart" naar de A'dam Applestore wilde gaan, aldaar mijn toestel aan de Geniusbar getoond. Bleek dat intern een schroefde mankeerde en een plaatsje scheef zat. Ik kreeg zo een nieuwe iPhone mee. Het euvel zou eigenlijk niet moeten mogen, maar de oplossing is perfect! Prima service van Apple.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooi om ook eens de positieve dingen te lezen!!! Al is het logisch dat een forum probleemgevallen aantrekt...
|
|
|||
|
|||
Dit probleem is altijd simpel op te lossen, de Wi-Fi cover dient met een lange schroef te worden verbonden met het frame. Het komt nog wel eens voor dat bij sommige iPhones dit verkeerd is geassembleerd. Vraag me eigenlijk af waarom hij niet gewoon dat schroefje recht heeft gezet?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En die schroefjes hebben ze daar zeker niet. Nou goed, jij was denk ik dolblij dat je een gloednieuwe kreeg. |
|
|||
|
|||
zekers te weten!!
|
Labels |
bluetooth, geniusbar, iphone, service, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Mobile Device-service | adriaantjes | iPad algemeen | 4 | 17-09-14 02:25 |
Slechte Apple service? | uznvld | iPhone algemeen | 4 | 16-04-11 19:09 |
Service en Reparatie (apple site) | dedafmonteur | iPhone algemeen | 9 | 11-01-11 10:33 |
Apple Mobile Device-service is niet gestart? | Utr74 | Archief | 3 | 05-08-08 17:57 |
Apple Service Duitsland?? | Dien | iPhone algemeen | 5 | 10-12-07 20:25 |
|
|