iProtect stalker, wie o wie heeft dit meegemaakt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Een gebruiker binnen onze organisatie krijgt om de zoveel tijd een smsje met de volgende melding van iProtect. Als hij het nummer belt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iProtect stalker, wie o wie heeft dit meegemaakt
Beste lezers,
Een gebruiker binnen onze organisatie krijgt om de zoveel tijd een smsje met de volgende melding van iProtect. Als hij het nummer belt word hij via een centrale door geschakeld naar een of andere man die gewoon een bedrijf heeft. Iemand hier ervaring mee of ooit eerder gezien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iProtect · Cydia Coenraadj, wist je dit al? (dat dacht ik)
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 maart 2012 om 11:32 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat stond er toen nog niet. Vandaar mijn vraag.
|
|
||||
|
||||
Het zou toch om die tweak kunnen gaan, op een andere -wel gejailbreakte- telefoon:
Misschien heeft iemand een verkeerd nummer (door een tikfout dat van jouw collega) ingevuld bij de onderste optie? (daar kun je dan helaas heel weinig aan doen) |
|
|||
|
|||
Ik snap wat je bedoeld. Alleen vind ik het wel vreemd als je het nummer dan terug belt waar het smsje vandaan komt dat je in een centrale uit komt?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie o wie heeft er ECHT verstand van Iphones..... | DrDecibel | iPhone algemeen | 11 | 22-01-12 11:51 |
Wie heeft dit al eens gezien ? | luukdoedens | iPhone algemeen | 6 | 09-02-10 17:57 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|