iPhone 4s start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4s gaat niet meer aan scherm blijft zwart ik kan alleen de homeknop en de aan uit knop 8 sec inhouden en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s start niet meer op
Mijn iPhone 4s gaat niet meer aan scherm blijft zwart ik kan alleen de homeknop en de aan uit knop 8 sec inhouden en dan is er weer een beginscherm alleen geen Wi-Fi en Bluetooth als ik de telefoon opnieuw opstart dan werkt alles weer dit is me nu al twee keer overkomen .
Zijn er nog meer mensen die dit herkennen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|