//

iphone volledig gereset herstel update lukt niet

iphone volledig gereset herstel update lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb een vraag ik heb pas een andere iphone gekocht omdat mijn oude het begaf maar nu zit ik met een probleem ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-03-12, 00:09
vooysjuh vooysjuh is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard iphone volledig gereset herstel update lukt niet

hallo,

Ik heb een vraag ik heb pas een andere iphone gekocht omdat mijn oude het begaf maar nu zit ik met een probleem ik wilde met een schone lei beginnen heb dus alles van de iphone afgegooid nu wilde ik hem opnieuw gaan installeren gaat dat dus niet als ik de iphone verbind met itunes zegt die gelijk je bent met een herstelmodus bezig dus je moet gaan herstellen als ik daar op druk stuurt die me gelijk door naar een software update nu komt het probleem de download werkt niet hij stopt op 2/3 ik kan er nu helemaal niks meer mee als ik hem gewoon aanzet blijft het appeltje in beeld (logisch denk ik omdat er niks meer op staat) wie kan mij helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
herstel van oude iphone lukt niet khvnrs iPhone algemeen 2 11-05-11 18:55
Iphone herstel lukt niet Matthieu Jailbreak apps en thema's 0 27-06-10 19:27
HELP!!iphone volledig gereset maatie Archief 2 26-08-08 10:25
HELP!!iphone volledig gereset maatie Archief 4 26-08-08 09:21
Help! iphone met 1.1.3 perongelijk gereset, vraagt nu om herstel.. Baster Unlock [archief] 3 04-02-08 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.