Bestanden overzetten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag mijn bestanden van mijn iphone(muziek-applicaties) willen overzetten naar mijn nieuwe macbook pro, enig probleem. Mijn vorige macbook is defect dus kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestanden overzetten.
Ik zou graag mijn bestanden van mijn iphone(muziek-applicaties) willen overzetten naar mijn nieuwe macbook pro, enig probleem. Mijn vorige macbook is defect dus kan ik in itunes enkel synchoniseren als nieuwe iphone en wordt alles op mijn iphone eerst gewist. Iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de Migration Assistant alles wat je nodig hebt terugzetten uit de laatste Time Machine backup van de oude MacBook.
Als de HD uit de oude MacBook nog werkt kan je die ook in een USB-behuizing steken en dan de gewenste data terugzetten (voor het geval dat je geen Time Machine backup hebt). Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes bestanden overzetten | PeHa5772 | iTunes | 0 | 19-06-10 13:59 |
App bestanden overzetten naar pc? | ViKa | iTunes | 2 | 11-04-10 20:11 |
bestanden overzetten en lezen | borlonk | Archief | 1 | 10-12-09 19:24 |
Bestanden overzetten | RoyalMess | Archief | 3 | 17-06-09 22:17 |
Windows: bestanden overzetten | aswien | Desktop-applicaties | 6 | 19-06-08 18:15 |
|
|