Contactpersonen en apps naar pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is de meest eenvoudige manier om de contactpersonen van mijn Iphone naar mijn nieuwe pc over te zetten. De oude pc is kapot maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactpersonen en apps naar pc
Wat is de meest eenvoudige manier om de contactpersonen van mijn Iphone naar mijn nieuwe pc over te zetten. De oude pc is kapot maar ook mijn gegevens van outlook zijn weg. Kan ik ook mijn apps overzetten van de Iphone naar de pc.
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Installatie van ITunes op de nieuwe PC en inloggen met Itunes ID.Dan kun je een reservekopie maken.Daana kun je instellen dat je apps overgezte worden.
|
|
||||
|
||||
Of met de gratis app "My Contacts Backup", dan maak je van al je contacts een .vcf bestand, dit bestand mail je aan je zelf, die haal je op op je PC en de PC leest al je contacten zo in.
Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het .vcf bestand in postvak in staan. hoe nu verder |
|
||||
|
||||
Sla het bestand op.
Open outlook Bestand Importeren en Exporteren kies dan de optie om de vcard te importen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
importeer zoals u zegt. dan staat er 1 leeg vak in outlook? vergeet ik nog iets |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar wel bedankt voor de moeite hoor, beste KvdS ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 maart 2012 om 15:12 ---------- Kan je ook instellen dat je contacten VAN je Iphone naar de pc wil overzetten |
|
||||
|
||||
in iTunes op de iMac wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: contactpersonen ipod naar iphone? | AceyDeucey | iTunes | 4 | 28-09-10 20:12 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Foto: foto's contactpersonen naar computer | Tris | Muziek, foto & video | 1 | 28-12-08 19:30 |
contactpersonen van gsm naar Iphone | surfertje | iPhone algemeen | 4 | 23-06-08 14:52 |
SMS versturen naar meerdere contactpersonen | Dagda | Archief | 1 | 24-10-07 14:01 |
|
|