//

zakelijk en privé scheiden

zakelijk en privé scheiden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg straks een Iphone 4s van mijn baas die ik ook prive kan gaan gebruiken. Als ik het wil kan ik ook mijn prive ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-12, 22:54
chriz1967 chriz1967 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard zakelijk en privé scheiden

Ik krijg straks een Iphone 4s van mijn baas die ik ook prive kan gaan gebruiken. Als ik het wil kan ik ook mijn prive 06 nummer gaan gebruiken.

Ik wil thuis graag werkgerelateerde telefoontjes doorschakelen naar de voicemail of secretariaat van de zaak. Kan ik een zakelijke groep contacten aanmaken die als ik dat wil automatisch doorgeschakeld worden naar voicemail of secretariaat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
contacten, groepen, privegebruik, voicemail, zakelijk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Privé + Zakelijk samen in iCloud Katrienv iCloud 0 23-01-12 11:15
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) partysnipes Desktop-applicaties 7 02-05-10 21:50
Prive en zakelijk splitsen Miszthi iTunes 6 26-02-09 14:30
Windows: agenda synchroniseren prive en zakelijk sailing phone Desktop-applicaties 7 27-01-09 14:15
Prive of Zakelijk software in AppStore Pixxa Ontwikkelen voor iOS 14 28-10-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.