Mail programma discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand welk mail programma ik kan gebruiken dat werkt op icloud, ik werk nu met windows mail van vista en dat doet het niet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail programma
Weet iemand welk mail programma ik kan gebruiken dat werkt op icloud, ik werk nu met windows mail van vista en dat doet het niet, ik wil een programma de sincroniseerd met icloud
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leg even uit wat je nu precies wilt,iCloud is een soort back up. Je wilt je mail back uppen in iCloud?
Wat voor mail gebruik je nu? Hotmail gmail webmail? Misschien heb je hier wat aan dit topic |
|
|||
|
|||
Ik werk nu met vista mail, maar dat sincroniseerd niet met icloud, ik wil een mail programma dat wel sincroniseerd, een outlouk bestaat er niet zeker , toch niet gratis
|
|
||||
|
||||
Ik vraag niet welk programma je gebruikt maar via welke service of provider je mailt. Dat bepaald of het samen kan met iCloud. Vista mail haalt zijn data ergens op van een server.hangt er vanaf of deze server/ service aanbieder iCloud ondersteunt.
Ik zou je adviseren even de topic uit mijn vorige post te lezen. Er is over dit onderwerp al veel geschreven op het forum. |
|
|||
|
|||
sorry mijn provider is telenet
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 april 2012 om 13:58 ---------- Nog een bijkomende vraag, als ik het mail programma van telenet gebruik, zou die sincroniseren met icloud, ik ben daar niet in thuis |
|
||||
|
||||
Verdiep je eens in de materie door bijvoorbeeld het eerder genoemde topic te lezen.
Anders ben ik bang dat het je niet gaat lukken om het aan de praat te krijgen. Bovendien zet je ook niet neer wat je zelf allemaal al hebt ondernomen dus dat maakt hulp lastig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor uw antwoord, maar dat is betalend zeker, en hoeveel kost dat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Office 2010 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen 1 PC 1 gebruiker - Koop en download bij Microsoft Store Nederland |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone mail exporteren naar Mail programma MACOSX | rajscheijen | iPhone algemeen | 0 | 13-12-11 13:27 |
Windows: Email Programma a la Mail.app in iOS 4. | Raddraaier | Desktop-applicaties | 1 | 29-09-10 00:27 |
iPhone mail programma | alid88 | iPhone algemeen | 3 | 12-12-09 01:11 |
Programma "Mail" valt zomaar uit,,, | harns | iPhone algemeen | 0 | 03-12-09 18:39 |
Programma "Mail" valt zomaar uit. | harns | Archief | 3 | 27-11-09 19:06 |
|
|