Een vraag... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Verzoek aan de moderators om dit topic hier te laten staan. Het topic navigatie wordt weinig gebruikt. Ik heb daar reeds mijn licht op proberen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een vraag...
Verzoek aan de moderators om dit topic hier te laten staan. Het topic navigatie wordt weinig gebruikt. Ik heb daar reeds mijn licht op proberen te steken.
Inleiding op de vraag is: ik heb gebruik gemaakt van de grote korting op Navigon. Ik was al een t-mobile select gebruiker. Maar in verband met de vakantie (een reis naar Italië) wilde ik Europa hebben. De vraag die ik heb, is de volgende: is er iemand die weet hoe ik een route kan plannen en er zelf een plaats in kan voegen? Ik wil zelf vooraf een keuze kunnen invullen om vanuit Nederland via Oostenrijk of Zwitserland te rijden (i.v.m. de vignetten). Mocht iemand een handleiding hebben, dan is dat helemaal geweldig! B.v.d. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Thanx voor de reactie. Dit zijn echter FAQs. Die bieden geen how to... antwoorden. Ik weet nu dát het kan. Nu wil ik nog graag weten hóe. Als iemand dat weet; graag.
|
|
||||
|
||||
Anybody???
|
|
|||
|
|||
Als je je eindbestemming ingevoerd heeft en de route bepaald, kun je dan tussenstops invoegen. Er is een andere optie via freshroutes op de PC, dan op de telefoon zetten, maar het werkt niet echt lekker.
|
|
||||
|
||||
Dat snap ik wel. Maar hoe doe ik dat? Welk icoontje gebruik ik daarvoor?
|
|
||||
|
||||
Niemand die me verder kan helpen? Ik ga nog maar eens een mail naar Navigon sturen. Op mijn eerste hebben ze niet gereageerd.
Laatst gewijzigd door jpwg001; 10-04-12 om 21:18. |
|
|||
|
|||
Je moet dan zelf invoeren wat voor tussenbestemming je wilt, land, plaats, POI of een adres. Dat kun je kiezen uit de lijst die verschijnt.
|
|
||||
|
||||
Even concreet Putnik: ik wil van NL naar Italië. Ik wil zelf kiezen of ik over Oostenrijk of Zwitserland ga rijden. Is een grensovergang dan een POI? Hoe doe ik dat dan?
|
|
|||
|
|||
Ja! Een grensovergang is een POI.Of je kiest een hotel of gewoon een plaatselijke tankstation op de gewenste route.
|
|
||||
|
||||
Oké... ik ga het eens proberen. Heb zojuist de kaarten even gedownload.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
een puzzelgame vraag | kokker | iPhone Games | 1 | 15-09-11 00:53 |
ik heb een vraag | hakkie05 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-04-10 22:00 |
Nieuw en een Jailbreak vraag | twizzle | Archief | 1 | 03-09-08 11:47 |
Misschien een domme vraag | Statrosa | Archief | 4 | 20-07-08 16:17 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
|
|