Volledige oproepenlijst weergeven discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu zit ik met een geschil bij mijn telecomprovider en dien ik enige bewijzen aan te halen. Daarvoor zou ik mijn oproepenlijst op mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volledige oproepenlijst weergeven
Nu zit ik met een geschil bij mijn telecomprovider en dien ik enige bewijzen aan te halen.
Daarvoor zou ik mijn oproepenlijst op mijn iPhone tot 2 maanden geleden moeten kunnen bekijken. Als ik echter kijk bij mijn 'recente' (logisch dus als het beperkt is) zie ik maar tot 7 maart. Is er een mogelijkheid om de volledige lijst van oproepen te bekomen, of tenminste toch langer dan 1 maand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Opvragen bij je operator.
|
|
|||
|
|||
Die kan ik online op mijn e services raadplegen. Maar in die oproepenlijst op internet staat hun eigen klantendienst-nummer er niet tussen.
En ik wil net de datum en tijdstip van die nummer bemachtigen voor het opvragen van opgeslagen gesprek. |
Labels |
oproepen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's weergeven | jaak27 | iPad algemeen | 0 | 27-11-11 13:25 |
tijdstip oproepenlijst eerder dan vandaag | lange76 | Archief | 3 | 08-01-10 20:17 |
E-mails weergeven. | Pim V | iPhone algemeen | 11 | 17-06-09 09:48 |
Volledige unlock 1.1.2 | ArB | Unlock [archief] | 1 | 10-11-07 09:38 |
|
|