tijdstip oproepenlijst eerder dan vandaag discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) goeiedag, Wanneer je kijkt in je oproepenlijst (gemiste,ontvangen, en uitgaande gesprekken) dan zie ik alleen van de oproepen van vandaag het tijdstip erbij staan. van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdstip oproepenlijst eerder dan vandaag
goeiedag,
Wanneer je kijkt in je oproepenlijst (gemiste,ontvangen, en uitgaande gesprekken) dan zie ik alleen van de oproepen van vandaag het tijdstip erbij staan. van eerdere oproepen zie ik alleen gisteren of de datum staan. is het ook mogelijk om het tijdstip van een oproep van bijv gisteren of een week geleden te achterhalen?(of weer te geven?) mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klik eens op het blauw/witte pijltje rechts.....
|
|||
|
|||
pfff, hahaha, zo simpel!!
dacht dat al geprobeerd te hebben, maar had schijnbaar last van een dikke duim hij ging gelijk bellen.. tnx! |
|
||||
|
||||
Mooi, dit topic kan dus dicht.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 lancering tijdstip nederland | aler173 | Koopinformatie Nederland | 17 | 24-03-11 13:49 |
|
|