iPhone 4/S case voor iPod touch (4e generatie) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar een case voor de iPod touch van de vierde generatie die ervoor zorgt dat de iPod er als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4/S case voor iPod touch (4e generatie)
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een case voor de iPod touch van de vierde generatie die ervoor zorgt dat de iPod er als een iPhone 4/S uit gaat zien. Dus met de zwarte achterkant, stalen rand en het 'rechthoekige' design. Ik merk namelijk dat het vasthouden van mijn iPod touch minder fijn is dan de iPhone 4/S (heb ik weleens getest bij andermans toestel). Vandaar dat ik me afvroeg of er toevallig zoiets is. Ik vond wel op Kickstarter zo'n case, maar het project bleek niet te zijn gehaald. Graag hoor ik van anderen of ze dergelijke hoesjes kennen. Dit topic hoort hier trouwens niet, dat weet ik. Maar er is hier geen iPod touch subforum, vandaar.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 4e generatie | eddie1707 | iPhone algemeen | 1 | 30-03-11 18:37 |
|
|