Iphone Speaker doet het niet meer/Headphones wel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Sinds eergisteren doet mijn speaker van mijn iphone het niet meer. Als iemand me belt dan lukt het wel, en bij de wekker ook. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Speaker doet het niet meer/Headphones wel
Hallo
Sinds eergisteren doet mijn speaker van mijn iphone het niet meer. Als iemand me belt dan lukt het wel, en bij de wekker ook. Maar bij smssen, muziek, filmpjes, etc doet hij het niet meer. Als ik de headphones insteek dan lukt het wel. Het rare is dat mijn iphone steeds een extern apparaat vindt waardoor ik ook het geluid niet meer kan verhogen of verlagen. Hier een voorbeeld als ik er niets op heb aangesloten: En hier een als ik mijn oortjes erin steek: Dit is zeer vervelend want ik gebruik een andere app om me wakker te maken. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier had ik laatst ook last van, het lijkt alsof je foon 'denkt' dat je oordopjes nog ingeplugd zitten. Wat bij mij heeft geholpen is voorzichtig met een dunne tissue de hoofdtelefoonaansluiting schoonmaken en vervolgens een aantal keer je hoofdtelefoon in en uitpluggen. Succes!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
speaker doet het nauwelijks of niet meer | free willy | iPhone algemeen | 4 | 23-09-10 23:22 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
Speaker van m'n Iphone doet het niet? | sokkenpak | Archief | 2 | 10-06-09 23:36 |
Speaker geluid doet het niet meer | boboi | iPhone algemeen | 8 | 27-11-08 23:36 |
iPhone ringtones doen het niet via speaker, wel via headphones | Jellevdwerff | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-04-08 20:10 |
|
|