iPhone zegt bijna vol? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone zegt, omdat ik aardig wat progjes gedownload heb dat de bijna vol is. Hoe valt dit te verhelpen? Want heb nog ruimte over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone zegt bijna vol?
Mijn iPhone zegt, omdat ik aardig wat progjes gedownload heb dat de bijna vol is. Hoe valt dit te verhelpen? Want heb nog ruimte over bij de 8GB.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt programma's verwijderen.
Je kunt SSH'en naar je iPhone en in de map var-mobile kijken wat weg kan. Of je gebruikt Bosstool om je fonts e.d. te verplaatsen.
|
|||
|
|||
Progamma's verwijderen doe ik niet, anders had ik dat wel gedaan!;-)
SSH'en kan ik niet. En Bosstool, wat kan ik daar precies mee? |
|
||||
|
||||
Doe gewoon met BossTool je fonts en sounds verplaatsen. Je kan ook nog je applicaties gaan verplaatsen maar dit is overbodig. Als je fonts en sounds verplaatst heb je zo'n 105mb vrij dus das echt ruim voldoende. Moest je toch nog je applicaties willen verplaatsen doet dit NA FONTS & SOUNDS, anders heb je een pak problemen met je apps.
|
|
||||
|
||||
Hmm ik doe altijd gewoon alleen apps... Dan blijft de rest teminste vrij voor system logs en dergelijke... Met 2.0 zal het zeker nodig zijn want dies weer ruim 40 mb groter dan 1.1.4
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
als je FONTS doet, krijg je 100mb extra vrij, ringtones is bijna niks,
en applicaties alleen doen bij 112 of lager, geen 113 of 114 doen, dan krijg je 3mappen van Applications. Bosstool 0.35 is the max hiervoor. simpel en eenvoudig.
|
||||
|
||||
Erg vreemd... Bij mij relocate bosstool hem namelijk wel op 1.1.4 en wel naar /var/stash/
Hier staan overigens de gerelocate, apps, fonts, ringtones, share (?) en wallpaper... Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
is al vaker voorgekomen bij mensen dat bosstool meerdere mappen maakt van applications. Er is daar nog ergens een tread van, want die persoon had ik nog geholpen ermee.
Maar zo erg is dat nu ook weer niet, gewoon de twee andere mappen wissen en je bent weer op weg. Heb ik gister nog moeten doen. |
|
||||
|
||||
ok, lieve mensen
ik heb dus met bosstool alles verplaatst enzo, maar stel ik wil alles weer terug krijgen zoals t was? how do i do that?
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waarom zou je dit willen? Je gebruikers partitie is meer dan 7 GByte groot terwijl de systeem partitie maar 300 MByte is. Het verplaatsen heeft ook geen nadelig effect. Alleen het verplaatsen van de Applicaties zou ik niet adviseren. Laatst gewijzigd door ControlSje; 21-04-08 om 10:08. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Thank U, nee ik wilde het gewoon weten voor het geval dingen niet meer zouden werken. ben een pessimist , can't help it.. maar thanx nu weet ik dat in ieder geval. |
|
|||
|
|||
heb hetzelfde probleem... heb ruimte tekort. Nu wil ik ook mijn fonts verplaatsen maar naar welke map doe ik dit dan??
|
|
||||
|
||||
Bosstool installeren via installer, deze doet dat automatisch als je op knopje duwd
|
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat na het verplaatsen van mijn fonts mijn smstoon het niet meer doet??
|
|
||||
|
||||
ik gebruik zelf bosstool op mijn iPhone en iPod en heb nu ruimte over 130 MB !! en ik heb geen problemen met smstoon en of andere programmas. Ik heb font, applicatie en ringtones verplaatst maar je moet wel voorzichtig zijn met volgorde :
deze kun je dan weer wijzigen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
8GB Geheugen zo maar ineens bijna vol!! | BrainWorks | iPhone algemeen | 11 | 20-08-10 01:02 |
Plots vol 3g ipv vol 2g! | awdehaan | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-05-10 14:52 |
KPN zegt niet de Iphone te ondersteunen. | Ichigo | KPN | 25 | 12-12-09 21:12 |
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... | Guest-20151113171500 | iTunes | 6 | 22-12-08 11:09 |
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! | Royal_e | iPhone algemeen | 0 | 10-04-08 22:10 |
|
|