Internet Wi-fi vraag

Internet Wi-fi vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen. Ik heb sinds kort een Iphone 4s met een internet abbonement van 1200 mb. Nu is mij verteld dat dit in princiepe meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 April 2012, 13:43
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 April 2012
Berichten: 3
Standaard Internet Wi-fi vraag

Hallo mensen. Ik heb sinds kort een Iphone 4s met een internet abbonement van 1200 mb. Nu is mij verteld dat dit in princiepe meer dan genoeg is. Alleen mijn MB's gaan wel erg snel naar beneden.

Ik heb mijn Wi-fi instellingen gedaan. Is het dan niet zo dat als ik thuis ben, dan mijn telefoon dan via het netwerk gaat. En dan zou het toch moeten zijn dat er geen MB's afgaan?

Heb bijvoorbeeld de Eredivisie Live app gedownload en een maandabbonement gekocht om wedstrijden live op mijn iphone te bekijken. Maar als ik dit doe terwijl ik thuis ben, is het dan ook zo dat de MB's er dan ook afgaan? Want mocht dit het geval zijn gaat het natuurlijk wel heel erg snel met mijn MB's. voor 1,5 uur een video te bekijken.

Wie kan mij hier antwoord opgeven of eventueel een oplossing? Zou me erg helpen. BVD


Stanlytookie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11 April 2012, 13:59
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard

Ook buiten je Wi-Fi zal je telefoon zoeken naar updates. Hij zal verzenden en ontvangen. dat kost je steeds wel wat Mb's. Niet veel neem ik aan.

Het ontvangen van mails met bijlagen etc. zie je vast wel terug in je bundeltegoed. Maar 1250 Mb is best heel veel. Daar moet je je geen zorgen om maken. Installeer desnoods een Mb-monitor uit de appstore. Die zijn er voldoende (gratis).

Is het wel zo dat je telefoon automatisch overgaat op jouw Wi-Finetwerk? Dat zou wel moeten nl.
  #3  
Oud 11 April 2012, 14:06
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 March 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 39
Standaard

Als je thuis via je Wi-Fi netwerk internet gebruikt gaat er niets af van je bundeltegoed.
Geld overigens voor ieder Wi-Fi net waar je op inlogd.
Als je via 3G inlogd of je hebt Wi-Fi uit staan, kost het wel MB's van je bundel.

Laatst gewijzigd door gelderjg; 11 April 2012 om 14:13. Reden: meer info
  #4  
Oud 11 April 2012, 14:10
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 April 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik heb zo'n app gedownload waar je je tegoed kunt opvragen! Die geeft aan nog 700 mb! Als ik thuis ben geeft ie aan dat ie verbinding heeft met Wi-Fi. Maar nog steeds als ik dan weer ga opvragen dan gaan er weer mb's af
  #5  
Oud 11 April 2012, 14:25
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard

Bel je mobile provider eens. Klinkt raar, dit...
  #6  
Oud 11 April 2012, 14:31
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 March 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 39
Standaard

Dit is vreemd.......kan ik niet verklaren.....
Je bundel is afgestemd op gebruik via mobiel netwerk zoals 3G.
Als je bv een los toestel koopt zonder abo, kun je gewoon via Wi-Fi contact maken.
Heb je een persoonlijke site bij je provider waar je gegevens op staan.
Hier staat het gebruik misschien ook wel bij.
Of werkt *101# of 1244.
  #7  
Oud 11 April 2012, 16:33
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 824
Standaard

Ik zou je willen adviseren toch even naar je provider te bellen. Zij weten er meer van. Wellicht zijn het hele verklaarbare dingen waar wij geen weet van hebben. En als je het weet, post het dan meteen hier even, zodat ook wij het weten.
  #8  
Oud 11 April 2012, 16:50
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 April 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik zal zo snel mogelijk ff naar de Vodafone winkel! Bedankt voor de hulp! Als ik meer weet dan laat ik het even weten
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag: Mobiel internet NLjorn KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile 2 30 July 2011 19:23
Internet via 3g vraag hammie123 iPhone algemeen 5 8 November 2010 10:23
Vraag: Internet NoSymphatie. Archief 5 9 December 2009 21:41
Vraag over unlocken en internet Carla Archief 1 17 April 2009 08:41
Vraag over wi-fi internet Dimitar Wi-Fi 8 2 January 2009 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:46.