Gmail account instelling van de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3GS16GB Probleem heb ik nu bij Server inkomende post: Hostnaam: hier voer ik in: smtp.gmailcom Wil niet veel zeggen, en ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wil niet veel zeggen, en ben niet bekend met gmail, maar is de server voor inkomende mail meestal niet mail.provider.nl of pop.provider.nl en geen smtp, wat voor de uitgaande mails is?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Exchange is nu wel gelukt, echter zie ik maar 2 mails van mijn Gmail. Dit bij Inkomend.
|
|
||||
|
||||
Euhmmm...... Die heb je net ingesteld.....
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tot hoever terug heb je ingesteld dat je telefoon synct? Kijk eens in je mailinstellingen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je laatste maand nog verder verruimen? Weet ik niet uit mijn hoofd...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer eens alle herinneringen. En anders in je mailbox alle mails als ongelezen aanvinken en nog een keer synchen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zag alleen dat die 2 berichten als "ongelezen berichten" werden getoond. Maar het is mij ook niet duidelijk waarom ik Exchange hoor te nemen en niet Gmail of Anders. |
|
||||
|
||||
Ik bedoel dat je in je mailapp onder op dat rondje drukt, nadat je alle mail op ongelezen hebt gezet. Met dat rondje geef je het commando tot synchen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen bedankt voor zijn/haar tijd en moeite. |
|
||||
|
||||
Super! Graag gedaan...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail account op Iphone | Robbert1978 | iPhone algemeen | 2 | 05-01-11 16:48 |
Gmail account werkt niet meer op iPhone | Furies | iPhone algemeen | 2 | 11-11-10 13:41 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
iPhone gMail smtp from account | kikilech | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 10:30 |
gmail account op iPhone synchroniseren met outlook?? | Tuur | iTunes | 0 | 06-12-08 22:37 |
|
|