Iphone 4s 16gig, na de instalatie 5.1 is er maar 13,2 BESHIKBAAR, klopt dat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone members, Ik heb na de instalatie van 5.1 een schoon gelij, niks erop, geen backup of wat dan ook, hij geeft aan dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 4s 16gig, na de instalatie 5.1 is er maar 13,2 BESHIKBAAR, klopt dat?
Beste iphone members,
Ik heb na de instalatie van 5.1 een schoon gelij, niks erop, geen backup of wat dan ook, hij geeft aan dat hij 13,6 capaciteit heeft ( dat klopt volgens mij wel) maar de beschikbaar ruimte is 13.2 , is dat juist? kan iemand dat bevestegen voor me... las aantal topics dat in de files van je iphone alles dubbele mappen kan hebben ect ect... hoor 't graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die vraag heb je op 4 april 2012 toch ook al gesteld in onderstaande draad:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-13-6-gig.html |
|
||||
|
||||
Citaat:
is 't juist dat ik 13.2 G kan gebruiken? ik heb een gevoel dat ik juist 13,5 op een schoon toestel had, ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 april 2012 om 18:50 ---------- Citaat:
ik heb 2 maal x herstelt, en nu staat bij beschikbaar 13,0 gb bij itunes geeft hij aan vrij 13,0 en overige alleen, maar waaraan komt dat er steeds minder geheugen opstaat!? |
|
||||
|
||||
Misschien slaat hij steeds iets op als je herstelt...
|
|
|||
|
|||
De back UPS misschien die hij bewaart?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
28 comma nog iets GB ja klopt. Er is een bepaalde hoeveelheid GB die voor alle info in gebruik wordt genomen. De iOS is niet zomaar geen geheugen. en de apps die erop staan zoals weer, agenda, etc zijn ook apps die geheugen kosten. Geheel normaal.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
klopt het dat je een mac nodig hebt voor xbmc? | jandevoer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 18-01-12 22:08 |
Files HD Klopt dat Wie geeft me advies. | patrickvisser | iPad algemeen | 0 | 07-10-10 14:27 |
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... | Guest-20151113171500 | iTunes | 6 | 22-12-08 11:09 |
iPhone: Macman a.k.a Pacman App verwijderen na instalatie maar hoe? | lossballos | Jailbreak | 2 | 10-09-08 02:19 |
|
|