Nieuwe foutmelding van Youtube ? ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb nou een tijdje Iphone 8 GB. En ik gebruik het wel voorzichtig en download niet alles wat ik ziet. Maar gisteren probeerde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe foutmelding van Youtube ? ?
Hallo ik heb nou een tijdje Iphone 8 GB.
En ik gebruik het wel voorzichtig en download niet alles wat ik ziet. Maar gisteren probeerde ik youtube te openen, maar opeens kwam een melding van ''u moet eerst verbinden met Itunes en een internetverbinding om youtube te activeren'' en als ik oke druk, sluit die vanzelf youtube uit. Kan iemand me helpen met deze probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zoek ff op forum rond dan vind je je antwoord wel 20 keer denk ik.
|
||||
|
||||
Heb ik ook gedaan, maar ik krijg alleen de edge , Wi-Fi problemen.
|
|
||||
|
||||
Ja sorry, k heb het..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes geeft foutmelding tijdens instaleren nieuwe firmware | hobbezak23 | Jailbreak | 5 | 28-05-10 23:05 |
Windows: Foutmelding bij downloaden nieuwe firmware (2.1) | TruthSolution | iTunes | 2 | 18-09-08 20:11 |
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's | rivierke | Muziek, foto & video | 0 | 04-09-08 11:28 |
|
|