Website met flash discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik geraak op verschillende websites niet met mijn iphone 4, omdat adobe flash player niet wordt ondersteund? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Website met flash
Hallo,
Ik geraak op verschillende websites niet met mijn iphone 4, omdat adobe flash player niet wordt ondersteund? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, mss met app uit appstore ofzo? Alvast bedankt. Kristof |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Flash kan je alleen weergeven met een app uit de appstore. Zoals puffin.
Er zij er nog. En dat is al meermaals aan bod gekomen op het forum. |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone met Ipad baseband Flash | wieli040 | Jailbreak | 1 | 09-08-11 12:32 |
iPhone 4: Ervaring met iphone-unlock.no website | marrib | Unlock | 3 | 08-11-10 22:57 |
Developen met Flash CS5? | Rotje333 | Ontwikkelen voor iOS | 14 | 19-08-10 19:52 |
|
|