//

Iphone 4s is niet meer uit te schakelen

Iphone 4s is niet meer uit te schakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 4s (5.1) start na het uitschakelen automatisch weer op. Ik schakel hem uit op de reguliere manier uit. Heeft iemand hier een oplossing ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 16:33
Lokstock Lokstock is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 4s is niet meer uit te schakelen

Mijn Iphone 4s (5.1) start na het uitschakelen automatisch weer op. Ik schakel hem uit op de reguliere manier uit.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-12, 16:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik raad je aan de iPhone te herstellen mbv iTunes. Maak een reservekopie voordat je dit doet, dan kun je deze terug zetten na de hersteloperatie.

Wat je kunt doen, voordat je na het herstellen de reservekopie laat terug zetten, is testen of de 'schone' iphone het probleem ook heeft.

Heeft de iPhone het probleem dan niet, dan zet je de reservekopie terug en is het probleem er dan wel weer dan zit het probleem in de reservekopie en zul je opnieuw moeten herstellen en de iPhone dan instellen als een nieuwe iPhone.
Je zult de iPhone dan wel met de hand opnieuw moeten instellen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 12-04-12, 11:44
hoefnagels hoefnagels is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 24
Standaard

ik heb hetzelfde probleem gehad na enkele weken van goed gebruik (wat al raar was). Als ik mijn iphone wilde uitzetten dan kreeg ik meteen weer het apple icoontje in beeld. Hij herstartte dus automatisch uit zijn eigen op.

Ik heb toen ook via itunes hersteld, harde reset enz... maar dit alles heeft niet mogen baten. Op een "lege" iphone had ik hetzelfde probleem. Omdat ik nog garantie had heb ik hem laten repareren bij dynafix. Hun kregen hem daar niet gerepareerd en ik heb toen dus een nieuwe gekregen.

EDIT:
Ik heb toen zelf mijn iphone niet ingesteld als een nieuwe iphone. Ik weet niet of ze dit ook hebben geprobeerd bij de winkel waar ik hem toen had gekocht hadden geprobeerd. Ik heb mijn reservekopie die ik al had vervolgens op mijn nieuwe iphone gezet en toen was het gewoon nog steeds goed (hij herstartte niet meer uit zijn eigen).
Reageren

Labels
iphone 4s, niet uit te schakelen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
is het mogelijk om updates voor een app uit te schakelen? simmick iPhone Apps 5 06-02-12 20:20
visual voice mail uit schakelen ? KPN arjane KPN 1 04-09-10 12:04
Betere manier om auto-correction uit te schakelen. Kaspers Archief 7 01-09-08 14:16
Idee om autocorrectie uit te schakelen Merkie Archief 1 09-08-08 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.