is het mogelijk om updates voor een app uit te schakelen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het mogelijk is om de updates voor 1 specifieke app uit te schakelen? In dit geval gaat het om de Cisco Jabber, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is het mogelijk om updates voor een app uit te schakelen?
Weet iemand of het mogelijk is om de updates voor 1 specifieke app uit te schakelen? In dit geval gaat het om de Cisco Jabber, die na de update van gisteren niet meer fatsoenlijk werkt. Deze app wil ik nu niet meer updaten, maar dit houdt in dat ik nu apps die een update hebben 1 voor 1 moet updaten, de knop update alles kan ik nu natuurlijk niet meer gebruiken. En dat zal ik misschien wel eens vergeten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, met een jailbreak kan dit:
Update Hider: verberg ongewilde app-updates in de App Store (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
aha, maar zonder jailbreak dus niet mogelijk?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat is jammer. Mijn Google searches hadden ook al niets opgeleverd, dus ik dacht "probeer het hier eens".
En aangezien we nu eindelijk na een jaar tobben een goed werkende Cisco Jabber hebben met onze versie van de Call Manager, is updaten nu geen optie meer. Jammer dat Apple deze instellingsmogelijkheid niet beschikbaar maakt. |
|
||||
|
||||
waarschijnlijk omdat je in de toekomst ook je iOS versie zal updaten en de software meestal niet backwards compatible is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het mogelijk om een app te installeren, zonder de appstore? | CoNiO | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 16-05-11 17:40 |
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen | daaf | Odido (T-Mobile) | 9 | 25-05-09 17:34 |
Updates uit de app store installeren niet | antimaterie | iPhone Apps | 8 | 09-01-09 11:09 |
Is het nog mogelijk om een Iphone uit de VS te kopen? | mike--ie | Koopinformatie USA | 4 | 03-12-08 20:30 |
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren | iBen | iPhone Apps | 17 | 10-11-08 09:32 |
|
|