Is het mogelijk om een app te installeren, zonder de appstore? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou voor een firma een app moeten maken, maar die mag niet gepublished worden in de app store. Zijn er hier mensen op dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om een app te installeren, zonder de appstore?
Ik zou voor een firma een app moeten maken, maar die mag niet gepublished worden in de app store.
Zijn er hier mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben? Ik heb op het net al iets gelezen over enterprise distribution, maar zijn er nog andere mogelijkheden ook? Alle tips zijn welkom ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou dat niet moeten lukken met de Debian Package Manager (dpkg -i)?
|
|
||||
|
||||
Kan dat niet via ad-hoc?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je kan Ad Hoc 100 devices toevoegen. Het AdHoc profiel verloopt wel na een jaar en moet deze vernieuwd worden op alle devices.
|
|||
|
|||
Het Ad Hoc profile verloopt na 3 maanden. De app blijft nog wel werken, overigens, maar ik weet niet voor hoelang.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het onmogelijke mogelijk: 3G downgrade 4.2.1 naar 3.1.3 zonder SHSH blobs | Typ 81 | iPhone algemeen | 38 | 25-05-11 14:48 |
Is het mogelijk om een geformatteerde iphone te herstellen ZONDER backup? | 00melo00 | iPhone algemeen | 2 | 26-10-10 10:52 |
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen | daaf | Odido (T-Mobile) | 9 | 25-05-09 17:34 |
|
|