Is het mogelijk om een geformatteerde iphone te herstellen ZONDER backup? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn gejailbreakte Iphone deed al een tijdje een beetje raar (3.1.2 met blackra1n). En op een gegeven moment wilde jailbreak niet meer opstarten. Een gebrickte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om een geformatteerde iphone te herstellen ZONDER backup?
Mijn gejailbreakte Iphone deed al een tijdje een beetje raar (3.1.2 met blackra1n). En op een gegeven moment wilde jailbreak niet meer opstarten. Een gebrickte Iphone, omdat ik zo nodig moest jailbreaken...
The hell with it! Herstellen die hap. En dan kom ik erachter dat elke backup die ik heb gemaakt vanwege omstandigheden niet meer op mijn pc en laptop te vinden was! Kortom ik heb geen backup. Wat ik nu heb is een verse 4.1 firmware geïnstalleerde Iphone 3GS met tien keer niks erop. Het ergste is dat ik nu al mijn nummers kwijt ben en het niet allemaal nummers zijn die meer via vragen/zoeken zomaar te achterhalen zijn. Nu heb ik begrepen dat de firmware 4.1 in ieder geval te jailbreaken is en heb ik zo'n beetje alles van deze site ( http://http://log.ijulien.com/tagged/recovery ) gelezen. Hierdoor krijg ik het vermoeden dat het wel te doen is, behalve dat ik van alles niet superveel verstand heb (6 uur terminal ervaring in mijn hele leven xD). Kortom weet iemand goede documentatie hierover? Ik kon het niet echt vinden op dit forum. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja dat is mogelijk ook wel een clean install. genoemd
zoek een firmware die je graag wilt hebben (ook in dit forum te vinden) even in DFU mode zetten, vervolgens kan je via restore een clean install. doen maar kijk even op youtube staan zat filmpkes |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het onmogelijke mogelijk: 3G downgrade 4.2.1 naar 3.1.3 zonder SHSH blobs | Typ 81 | iPhone algemeen | 38 | 25-05-11 14:48 |
Is het mogelijk om een app te installeren, zonder de appstore? | CoNiO | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 16-05-11 17:40 |
iPhone: Wil je downgraden van 4.0.2>4.0.1 zonder shsh backup hier een makkelijke turorial | Rebel80 | Jailbreak | 12 | 17-09-10 17:14 |
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen | daaf | Odido (T-Mobile) | 9 | 25-05-09 17:34 |
herstellen zonder updaten, is dat mogelijk? | werner2009 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-03-09 13:13 |
|
|