iPhone weigert YouTube- filmpjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren weigert men iPhone 4s geregelt YouTube-filmpjes af te spelen,als ik men geschiedenis en cookies wis dan lukt het weer voor even. Er verschijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone weigert YouTube- filmpjes
Sinds gisteren weigert men iPhone 4s geregelt YouTube-filmpjes af te spelen,als ik men geschiedenis en cookies wis dan lukt het weer voor even.
Er verschijnt dan popup- bericht dat zegt me dat ik de Safari plugins moet instellen, maar weet niet welke plugins men bedoelt. Ik gebruik nu wel de algemene mobieleYouTube-site en niet de iPhone-app van YouTube omdat die app beperkter is van clips. Kan het daarmee te maken hebben en welke plugins bedoelt men? Had een screenshot-foto van die popup willen toevoegen hier bij dit bericht maar weet nu niet hoe je dat moet doen of is dit niet mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hoezo? ik kan alle filmpjes zien |
|
|||
|
|||
Kijk maar eens filmpjes over een 3G netwerk: de kwaliteit is ontzettend teleurstellend via de meegeleverde YouTube app.
Daarnaast zul je niet alle filmpjes kunnen vinden in de YouTube app, maar wel via de site van Google. |
|
||||
|
||||
Ik bekijk YouTube-filmpjes zelden via 3G, in dit geval heb ik dus dat probleem via Wi-Fi.
Is inderdaad wel zo dat niet alle clips beschikbaar zijn mobiel maar dan meld men dat letterlijk zo. In dit geval zou het dus te maken hebben met plugins die ik in Safari zou moeten instellen. Laatst gewijzigd door MobileBelg; 14-04-12 om 19:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmpjes downloaden van Youtube op iPhone | shaun54 | iPhone algemeen | 1 | 09-11-11 03:26 |
youtube filmpjes downloaden | keviiin | iPhone Apps | 5 | 23-06-11 14:49 |
Youtube filmpjes op mijn iPhone? | Terrarabo | iPhone algemeen | 2 | 19-03-10 17:43 |
Youtube filmpjes Iphone 3G S | TTinnman | Chat en geruchten | 0 | 16-06-09 22:41 |
|
|