Iphone 3g jailbroken upgraden naar ios 5.1 van whitedoor discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, heeft het zin mijn 3g om te zetten naar ios 5.1 van whitedoor met ios 3.1.3 Of beter laten staan op 4.2.1 Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g jailbroken upgraden naar ios 5.1 van whitedoor
hallo allemaal,
heeft het zin mijn 3g om te zetten naar ios 5.1 van whitedoor met ios 3.1.3 Of beter laten staan op 4.2.1 Wat is het beste te doen met mijn Iphone 3g hij doet het voor de rest prima maar je wil ook wel af en toe wat veranderen. benieuwd naar jullie antwoorden Groetjes Holly |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
slecht idee, de apps die je normaal in de app store kan downloaden via iphone werkt dan niet meer!
je moet dit dan telkens doen met je pc en voor de rest vind ik het niet nodig downgraden gaat hoor! zoek maar is op youtube, heel simpel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Hulp bij upgraden van jailbroken iTouch 4g | Marty9231 | Jailbreak | 0 | 13-08-11 16:49 |
iPhone: jailbroken iphone 3G upgraden | den_berten | Jailbreak | 1 | 08-08-10 12:45 |
iPod touch: upgraden van gejailbreakte 3.1.3FW naar iOS 4 | trensongilles | Jailbreak | 3 | 13-06-10 23:06 |
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. | crunch81 | Unlock [archief] | 264 | 12-02-08 13:34 |
|
|