PC herkent Iphone niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb Iphone 4, en heb mijn Iphone geprobeerd te resetten. toen ik hem weer opstartte, kreeg ik een zwart beeld met daarop het appleloge ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PC herkent Iphone niet
ik heb Iphone 4, en heb mijn Iphone geprobeerd te resetten. toen ik hem weer opstartte, kreeg ik een zwart beeld met daarop het appleloge en een klein (bezig)rondje, ook krijg ik geen verbinding met mijn pc?
wat moet ik doen? zou het aan mijn pc kunnen liggen dat ik geen verbinding krijg?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Startje iPhone verder wel weer op?
Hoe heb je geprobeerd de iPhone te restten? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. | Chrisjeb | iPhone algemeen | 25 | 06-05-12 02:47 |
iPhone: Iphone werkt niet redsnow herkent ipsw niet | jasonnl | Jailbreak | 2 | 17-07-11 12:16 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet | Drinkyoghurt | Jailbreak | 1 | 14-09-10 03:21 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|