windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik zou mijn iphone voortaan willen syncen met een laptop waar windows 7 op staat maar die iphone was vroeger (tot heden dus) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
windows
hallo allemaal
ik zou mijn iphone voortaan willen syncen met een laptop waar windows 7 op staat maar die iphone was vroeger (tot heden dus) aangesloten op een apple. nu wil ik wel niet al mijn fotos en muziek enz kwijt zijn.... ik heb itunes ondertussen al geinstaleerd... maar zie dat als ik gewoon zal syncen alles zal kwijt zijn. hoe moet ik dit vermijden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je jou muziek gekocht hebt van iTunes moet je de iPhone koppelen aan je win7 pc. iTunes opstarten en dan rechtermuisknop op jou iPhone en dan aankopen overzetten klikken.
Als je ze niet van iTunes hebt dan zal ik je muziek op een USB stick of externe hardeschijf zetten en op deze manier van je Mac overzetten naar je pc. Fotos is heel makkelijk als jou iPhone ook iCloud heeft. iCloud downloaden en installeren op je pc en dan worden al j foto's automatisch gestreamd naar de aangewezen folder. Als dat niet lukt/kan zal ik het op dezelfde manier doen als muziek overzetten. Succes Gr. Raynor |
|
|||
|
|||
zou ik idd zo kunnen doen. de meeste muziek die erop staat zijn van internet gehaald maar niet van itunes. mijn apps staan nu al op de comp en ie heeft een reserve copie gemaakt. raar dat ik mijn muziek en fotos dan niet vanzelf heb. nu swat de hard way dan maar.
Laatst gewijzigd door rammie2000; 14-04-12 om 23:40. |
|
||||
|
||||
exporteren of backup maken via itunes,
andere optie mss is de mappen op pc waar alle media instaat van itunes copieren na externe hdd, en pasten in itunes van nieuwe pc.
|
|||
|
|||
Citaat:
Mercie! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
Windows xp naar windows 7 | paulhofman | iPhone algemeen | 3 | 07-12-10 20:39 |
windows 7 | Las | iTunes | 6 | 27-01-10 14:40 |
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) | Rivinn | iPhone algemeen | 1 | 12-01-10 22:15 |
|
|