Beginscherm met tijd en weersverwachting? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een mogelijkheid om met een iphone 4 zonder JB, om op het scherm te zien wat de tijd en de weersverwachting is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beginscherm met tijd en weersverwachting?
Hallo,
Is er een mogelijkheid om met een iphone 4 zonder JB, om op het scherm te zien wat de tijd en de weersverwachting is, zodra ik op de home button druk? Dus dat ik niet de unlock slide hoef te verplaatsen.........! Bij voorbaat dank vd moeite.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
weergave datum/tijd op toegang en beginscherm uitzetten? | bertje45 | iPhone algemeen | 5 | 25-01-12 12:06 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
|
|