Kan je met iPhone 4g op router met 3g? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je met je iPhone 4g op je router met 3g ik krijg vaak ruzie met me moeder omdat ze dat altijd zo goed doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je met iPhone 4g op router met 3g?
Kan je met je iPhone 4g op je router met 3g
ik krijg vaak ruzie met me moeder omdat ze dat altijd zo goed doet ... Maar vandaag is onze internet uitgevallen.. ik router overnieuw aanzetten , kom ze over een 1 uur terug. Zeg ze dat ze in de supermarkt dat gedaan heeft klopt dat ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt wat?
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je bedoeld inloggen op je router via 3G.
Dit is niet mogelijk
|
||||
|
||||
Dat is niet helemaal waar ,want dit kan wel. Echter moet je dan wel kennis van zaken hebben. En de tweede vraag is waarom zou je dat willen.als je de router moet restten omdat je thuis niet kunt internetten, dan kun je net zo goed de stekker er uit halen. Of inloggen en herstarten zonder dat je inlog van buiten nodig hebt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke router werkt goed met iPhone | fgeer | Wi-Fi | 8 | 23-04-10 15:15 |
iPhone wil niet goed verbinden met me router | coen0s | Wi-Fi | 5 | 27-09-08 23:30 |
Verbinding met router | Tjeerd | iPhone algemeen | 0 | 17-09-08 16:16 |
Kan geen verbinding krijgen met router | Ed Gijsman | Wi-Fi | 24 | 29-04-08 20:43 |
Iphone jailbreaken met router ?? | ILennart | Unlock [archief] | 2 | 09-02-08 16:17 |
|
|