Iphone jailbreaken met router ?? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, hier een mischien wel domme vraag maar ik ben hier niet zo bekend mee. in de handleiding over het jaibreaken van de iphone staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone jailbreaken met router ??
hallo,
hier een mischien wel domme vraag maar ik ben hier niet zo bekend mee. in de handleiding over het jaibreaken van de iphone staat onder benodigheden: Wi-Fi. nu is mijn vraag, we hebben thuis een: Linksys WRT54G Wireless-G Broadband Router Linksys.com - Producten/Draadloos/Basis netwerkwerking/Breedbandrouters/Wireless-G (802.11g)/WRT54G. Zit hier een Wi-Fi verbinding bij inbegrepen en is dit ook voldoende om de iphone te jailbreaken? of moet je er nog iets apart bij kopen en zo ja wat dan? Groeten Lennart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi is draadloos internet. Heb je een goede draadloze verbinding tussen je router en je iPhone dan is alles o.k.
|
|
|||
|
|||
oke, harstikke bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi probleem met Belkin Router | frenske1973 | Wi-Fi | 0 | 23-06-10 22:30 |
Welke router werkt goed met iPhone | fgeer | Wi-Fi | 8 | 23-04-10 15:15 |
iPhone wil niet goed verbinden met me router | coen0s | Wi-Fi | 5 | 27-09-08 23:30 |
Verbinding met router | Tjeerd | iPhone algemeen | 0 | 17-09-08 16:16 |
Wi-Fi met e-tach router | speeds | Archief | 0 | 06-11-07 13:18 |
|
|