iPhone berichten komen meerdere keren aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een sms verstuur naar een vriendin, komt deze sms 2-3 keer bij haar aan. Op mijn iPhone staat er soms zelfs dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone berichten komen meerdere keren aan
Als ik een sms verstuur naar een vriendin, komt deze sms 2-3 keer bij haar aan. Op mijn iPhone staat er soms zelfs dat het bericht niet verzonden is terwijl zij het bericht 2-3 keer gehad heeft.
Toen ik het met mijn vader en moeder teste, gebeurde het enkel bij mijn vader die een blackberry heeft. Mijn vriendin heeft toevallig ook een blackberry. Iemand die een oplossing weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone iOS 5.01 Push berichten komen laat aan. | kaiiestan | iPhone algemeen | 5 | 23-02-12 17:36 |
iMessage berichten komen niet van iedereen aan | Ronnymes | iPhone algemeen | 5 | 11-02-12 16:01 |
iPhone: Blackra1n meerdere keren uitgevoerd, leidt dat tot problemen/trage iPhone? | Akuma2000 | Jailbreak | 6 | 30-11-09 12:17 |
berichten komen 2 maal aan,appstore downloads ook | Jaycee | iPhone Apps | 4 | 20-09-08 17:23 |
SMS berichten komen niet aan . . . | Roue | iPhone algemeen | 7 | 19-12-07 19:35 |
|
|