Contacten crasht na invoeren nieuw contact discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik geprobeerd een nieuwe contactpersoon aan te maken in de contactenapp. Alles gaat goed tot ik op "gereed" druk. Dan crasht hij. Diverse ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten crasht na invoeren nieuw contact
Zojuist heb ik geprobeerd een nieuwe contactpersoon aan te maken in de contactenapp. Alles gaat goed tot ik op "gereed" druk. Dan crasht hij. Diverse malen geprobeerd, ook opnieuw opgestart maar helaas..
Het is me uiteindelijk gelukt door het nummer in het belscherm in te tikken en daarna op "nieuwe contactpersoon" te drukken. Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toestel herstellen in iTunes?
|
|
|||
|
|||
@Gonbon
Ga eerst eens kijken in Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data wat de reden van de crash is. Als daar LowMemory berichten staan dan verwijder alle apps uit de achtergrond, herstart de iPhone en probeer nog eens. Als je veel tijd hebt kan je iPhone altijd nog "herstellen", alhoewel dat voor de meeste problemen absoluut niet noodzakelijk is (als je geen jailbreak op de iPhone hebt). Succes gewenst |
|
|||
|
|||
@timosha: excuses voor de late reactie. Ik heb jouw tip uitgevoerd en nu werkt het weer! Bij de diagnostics stonden inderdaad een paar lowmemory berichten
|
|
|||
|
|||
Goed zo Succes verder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw contact via recent niet in Adresboek | ProJosh | iPhone algemeen | 22 | 22-07-12 10:47 |
iphone crasht bijtoevoegen contacten | carp | iPhone algemeen | 1 | 12-01-12 14:52 |
nieuw nummer koppelen aan nieuw contact | boboi | iPhone algemeen | 4 | 16-05-08 13:05 |
|
|