iOS5 op 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog steeds iOS 4.3.3 op mijn iPhone 3GS, met jailbreak. Ik zou graag willen upgraden naar iOS 5 (ook weer met jailbreak). Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS5 op 3GS
Ik heb nog steeds iOS 4.3.3 op mijn iPhone 3GS, met jailbreak. Ik zou graag willen upgraden naar iOS 5 (ook weer met jailbreak).
Maar is dit een slim idee? Ik hoor verschillende verhalen, bij de een wordt 'ie sneller, en bij de ander veel langzamer. En hoe werkt een jailbreak op iOS5? En is deze makkelijk te jailbreaken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een 3GS draait prima op ios5.1. JB weet ik niks van.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
i-tunes zegt dat 4.2.1 de laatste versie is
Hoi,
Ik wil graag mn 3gs van versie 4.2.1 naar 5.0 te upgraden. Maar als ik i-tunes vraag te zoeken naar updates zegt hij dat alles up to date is en dat dis de laatste versie is van het besturingssysteem. Kan iemand mij vertellen wat ik nu kan doen? Gr. Choco |
|
||||
|
||||
Firmware downloaden via de link in mijn handtekening en handmatig via itunes herstellen/updaten
Onder Windows in iTunes de shift knop ingedrukt houden en dan op herstellen/updaten klikken. Je kan dan zelf de firmware aangeven die je hebt gedownload.
|
|||
|
|||
Ik ga meteen aan de slag, thanks!
|
|
||||
|
||||
Let op: 5.0 lukt je alleen als
1) je ook echt een 3GS hebt en geen 3G (voor een 3G is 4.2.1 echt de laatste) 2) je SHSH blobs van 5.0 op tijd hebt opgeslagen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios5 op iphone 3gs | mariameerdijk | iPhone algemeen | 5 | 09-11-11 17:42 |
Iphone 3Gs vertraagd na IOS5 | lucysprenkels | iPhone algemeen | 9 | 20-10-11 23:25 |
iPhone: IOS5 3GS alleen tethered ?!?!? | wim77 | Jailbreak | 6 | 20-10-11 19:13 |
iPhone: 3gs ios5 jailbreak | wim77 | Jailbreak | 3 | 18-10-11 21:55 |
IOS5 update op 3GS mislukt | ebbi | iPhone algemeen | 7 | 14-10-11 00:37 |
|
|