meeerdere smtp servers bij meerdere email accounts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, de volgende vraag werd bij mij neergelegd en ik vroeg mij af of dit mogelijk was. Op de iphone 4s staan 3 email accounts ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meeerdere smtp servers bij meerdere email accounts
Goedendag,
de volgende vraag werd bij mij neergelegd en ik vroeg mij af of dit mogelijk was. Op de iphone 4s staan 3 email accounts ingesteld voor het ophalen van de email, dit werkt allemaal prima. Echter het verzenden geschiedt allemaal via een en dezelfde smtp server, dus als voorbeeld het beantwoorden van een email binnen gekomen via een ziggo email account wordt verzonden via de smtp server van @me account ipv de smtp server van ziggo. Hij zou graag dus mail willen beantwoorden welke bv is binnen gekomen via ziggo ook weer via dat account weer willen beantwoorden. Nu krijg je dus het feit van ik ontvang op @ziggo.nl beantwoordt via smtp @me en als er dan weer een reply op komt dan komt die binnen op het @me account ipv het @ziggo.nl account. Is dit in te stellen dat hij bij de desbetreffende account ook zijn eigen bijbehorende smtp server gebruikt ? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
normaal kies je -bv- voor hotmail die van hotmail, voor Gmail die van gmail voor ziggo die van ziggo.
Antwoorden gaat via je zelf aangegeven default account aldus ook server. Maar in je mail zelf kan je bovenaan (onder Cc/Bcc even op klikken, gaat From worden en dan kan je kiezen) zeggen via wel account je wil antwoorden en aldus ook je SMTP kiezen. |
|
|||
|
|||
Ok, houdt dit dan ook in dat er eerst verschillende smpt servers ingesteld moeten worden ?
|
|
||||
|
||||
Ja bij elk account dat je maakt geef je ook de betreffende smtp server in van dàt account.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderen SMTP servers? | Craggy | iPhone algemeen | 5 | 05-06-13 15:48 |
meerdere email accounts in 1 postvak | justinjob | iPhone algemeen | 0 | 03-07-11 17:57 |
Ophalen email meerdere accounts | Leonk | iPhone algemeen | 2 | 29-10-10 11:33 |
Mail met 2 smtp servers | Reverb | iPhone algemeen | 2 | 08-10-10 09:03 |
Meerdere exchange servers mogelijk? | cloverfield | iTunes | 9 | 23-02-10 22:05 |
|
|