//

Mail met 2 smtp servers

Mail met 2 smtp servers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de iPhone kun je twee smtp servers toevoegen aan één account. Dit heb ik gedaan aan mijn pop account, omdat als ik gebruik maak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-08, 19:29
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard Mail met 2 smtp servers

In de iPhone kun je twee smtp servers toevoegen aan één account. Dit heb ik gedaan aan mijn pop account, omdat als ik gebruik maak van 3G/GPRS op die wijze ook uitgaande mail kan versturen.

Bij de omschrijving in het 'aanzetten van smtp-server' staat het volgende: Als een mailserver niet gevonden kan worden, gaat het over na de andere.

Echter als ik beide smtp servers aanzet kan ik geen mail versturen zowel via Wi-Fi als 3G/GPRS. Hebben meer mensen dit probleem? Als ik één smtp server weer uitzet doet hij het weer bij desbetreffende connectie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-10, 13:17
Perdut Perdut is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard

Is er iemand die hier reeds een antwoord op heeft ? Heb hier hetzelfde probleem met een iPhone4.

Betreft een pop3 account van telenet en een gprsmail van mobistar. Wanneer je de server neemt van telenet werkt alles perfect zolang er Wi-Fi is, ga je de deur uit beginnen de problemen.

Is er een mogelijkheid dit te omzeilen of of te lossen ?

Thx
  #3  
Oud 08-10-10, 09:03
bisebaer bisebaer is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zingem (B)
Berichten: 101
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem: uiteindelijk wordt de alternatieve smtp wel gekozen, maar dat duurt een eeuwigheid (soms zelfs tot 15 minuten bij mij), dus dat is niet werkbaar ... Ik heb dan maar bij al mijn accounts de smtp van gmail ingevuld, omdat die via alle netwerken bereikbaar is, en je kan bij gmail instellen dat de ontvanger het e-mailadres krijgt te zien vanwaar je het verstuurt (bv. telenet of skynet).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile en met een iphone mail versturen (smtp) microdesign Odido (T-Mobile) 10 23-12-10 07:30
oplossing voor problemen met e-mail servers vodafone Dutch_guy Vodafone 0 16-07-09 15:56
E-Mail op iPhone via eigen adres; SMTP? - TMO i300 ChiTheDesigner Odido (T-Mobile) 9 07-08-08 18:26
E-mail van andere servers in Exchange ontvangen Guest-20201108204737 iPhone algemeen 7 25-07-08 11:45
Problemen met het connecten tot mijn smtp server.. Simian iPhone algemeen 4 13-07-08 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.