oplossing voor problemen met e-mail servers vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik ben zelf ene tijd bezig geweest met uit proberen. ik maak gebruik van vodafone en het e-mailen ging niet zo soepel de truk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oplossing voor problemen met e-mail servers vodafone
hi,
ik ben zelf ene tijd bezig geweest met uit proberen. ik maak gebruik van vodafone en het e-mailen ging niet zo soepel de truk is om geen servers van vodafone te gebruiken!! dus Bv. voor gmail pop server :mail.gmail.com en voor uitgaande post :smtp.gmail.com dus niet de servers van vodafone gebruiken. ik hoop dat ik heb kunnen helpen ps als het dan nog niet werkt kan je even proberen met en zonder SSL etc... succes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijke oplossing voor mensen met batterij problemen, warme iphones, enz... | putiwan | iPhone algemeen | 20 | 23-12-10 18:54 |
Mail met 2 smtp servers | Reverb | iPhone algemeen | 2 | 08-10-10 09:03 |
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen (Mogelijke oplossing) | Jordie Segers | iTunes | 0 | 11-11-08 23:14 |
E-mail van andere servers in Exchange ontvangen | Guest-20201108204737 | iPhone algemeen | 7 | 25-07-08 11:45 |
|
|