Locatie NFC sticker mijnID plakken in iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een NFC chip sticker om mobiel mee te betalen. Deze kun je op bv je telefoon plakken en daarmee betalen bij daarvoor geschikte kassa's....zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Locatie NFC sticker mijnID plakken in iPhone?
Heb een NFC chip sticker om mobiel mee te betalen. Deze kun je op bv je telefoon plakken en daarmee betalen bij daarvoor geschikte kassa's....zoals hier in ons bedrijfsrestaurant.
Werkt goed, maar ziet er niet uit op je iPhone. En iedereen weet meteen dat je hier gebruik van maakt! Nu heb ik de achterkant verwijderd en hem rechtsonder geplakt van voren gezien..................maar nu doet hij het niet meer. Ligt dit aan het materiaal van het achterkantje (glas?) of aan de plaats van de sticker. Heeft iemand ervaringen hiermee? Of een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Foutief antwoord verwijderd.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 01-05-12 om 23:51. Reden: Fout antwoord verwijderd |
|
|||
|
|||
Werkte in mijn iphone 4 perfect. Betaalde er elke dag mijn lunch mee. In de 4s werkt het niet meer. Ongeacht op welke plaats ik de nfc leg
|
|
|||
|
|||
OK Dan heb ik mij (weer eens) vergist Ik heb mijn foutief antwoord verwijderd aangezien dit niet overeenkomt met jouw praktische ervaring.
|
|
|||
|
|||
Via andere kanalen ben ik er achter......
*sticker met plakbandje vastplakken op achterkantje *helemaal onderaan in het midden, bijna tegen de 2 pootjes aan (waar de 2 schroefjes in horen) *met het logo naar de buitenkant gericht (logo dus tegen het achterkantje aan) Et voila.....werkt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sticker iphone | tinus terror | Chat en geruchten | 16 | 13-11-10 23:32 |
Sticker op antenne iphone 4 | apotheosis | iPhone algemeen | 6 | 21-07-10 20:07 |
Sticker plakken op achterkant, kan dat iets beschadigen? | Coen1983 | iPhone algemeen | 7 | 24-03-10 10:18 |
Sticker voor achterkant iPhone? | Raxious | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 17-06-09 23:24 |
|
|